SV200 e-XDi Dizel Motor
 
Yeni Rodius, motorun en çok kullanıldığı devir aralığı olan 1,500 - 2,800 d/dk’da maksimum torku (360 Nm) üretmek üzere tasarlanmıştır. Böylece tüm sürüş şartlarında (trafik, rüzgarlı yollar, dik yamaçlı yollar) yüksek çekiş gücü sağlanır. Yakıt verimliliği diğer motorlara göre %14 daha geliştirilmiştir.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
6 İleri Mekanik Şanzıman
 
6 ileri mekanik şanzıman ve 5 ileri otomatik şanzımanın her ikisi de sessiz ve en iyi zamanlı vites değişimlidir. Sistem ergonomik olarak en kaliteli ve performanslı vites değişikliği için dizayn edilmiştir.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tasarım
 
Dengeli ve sağlam görünümü, siyah kenarlı farlar ve karakteristik yan camlar ile detaylandırılmıştır. Sportiflik ve şıklık yeni Rodius’ta aynı anda sunulmuştur.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Performans
 
2000 cc’lik dizel motor, kuvvetli ve düşük tork kombinasyonu ile gerek 5 vitesli otomatik şanzımanla, gerekse 6 vitesli mekanik şanzımanla optimum performans sergilemektedir.
 
 
 
 
 
 
 
Güvenli Sürüş
 
Yoldaki engebelerden ve hız kesici tümseklerin verdiği rahatsızlığı engelleyen lastik takozlar, çok daha iyi bir sürüş sağlar.
 
 


FOTO GALERİ





Rodius