HAKKIMIZDA

Grubumuzun otomotiv tarihi 1966 yılından bugüne gelen 50 yıllık bir tecrübeye dayanmaktadır.
 

Şahsuvaroğlu Dış Ticaret, 2007 Ekim ayından bu yana Güney Koreli SsangYong’un Türkiye Distribütörlüğünü yapmaktadır. Bugün 20 adet 4S Plaza, 1 adet 2S showroom (toplamda 21 adet satış noktası), 17 adet 2S servis (toplamda 37 adet servis noktası) ile tüm Türkiye’de hizmet vermektedir. Çok kısa bir zaman diliminde Şahsuvaroğlu Dış Ticaret, SsangYong markasını Türkiye’de zirveye taşımayı başarmıştır.
 
Başarımızın temeli, her durumda; müşteri odaklı çalışan personelimiz, yüksek kaliteli ürünlerimiz, %100 yedek parça bulunurluğu, rekabetçi fiyatlarımız ve omuz omuza aynı hedefe doğru yürüdüğümüz bayilerimiz ile birlikte KOŞULSUZ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ temel prensip edinmemizdir.
 
SSANGYONG 1954 yılında kurulmuş olup, Üretim hayatına otobüs, kamyon ve özel amaçlı ticari araçlar (mikser, itfaiye aracı v.b.) üreterek başlamıştır.
 
1974 yılında Kore’de üretilen ilk 4×4 SUV araç olan KORANDO modelinin üretimini gerçekleştirerek SUV çağını açmıştır. O günden itibaren, SUV pazarına kattığı yenilikler ve kalitesi ile liderliğini ve güvenilirliğini devam ettirmektedir.
 
1990′ların başlarında, Mercedes-Benz AG stratejik ortaklık, teknoloji, yönetim ve dağıtım alanlarında işbirliği için SSANGYONG ‘a sermaye yatırımı gerçekleştirdi ve bu yatırımın ilk ürünü olan Musso 1991 tarihinde üretildi.
 
Bu ortaklık süresince teknoloji ve yönetim alanında ki yenilikler ve dağıtım kanallarında ki gelişmeler ile SSANGYONG teknolojik alanda da ustalığa sahip olarak, ileri teknolojiye haiz araçlar üretmeye ve bunları uluslararası pazarlara sunmaya başladı.
 
1997 yılının sonlarında, tüm diğer Kore’li şirketler gibi bütün Asya ülkelerini etkileyen ekonomik kriz nedeni ile 1998 yılında Daewoo Grubu ile birleşmeye gidildi. 2000 yılında Daewoo Grubundan ayrıldı ve kendi bağımsız otomobil üretimine tekrar başladı.
 
Buna mutakiben, SSANGYONG yeni bir yönetim politikası oluşturarak, dizayn ve Araştırma&Geliştirme (AR-GE)  yetkinliklerini modernize ederek, satış ağını yeniden kurarak ve satış sonrası hizmetler programını yenileştirerek yeniden yapılanma programını başlattı.
 
Bu çabalar çok geçmeden meyvelerini vermeye başlamıştı. 2001 yılında REXTON modeli üretilerek teknolojik üstünlükleri ile birleşen modern ve zarif tasarımı ile SUV pazarına yeni bir yaşam getirildi.
 
2003 yılı sonuna doğru, yeni lüks binek modeli olan “New CHAIRMAN” ve 2.7L common rail dizel motorla donatılmış “New REXTON II” modeli pazara sunuldu. Bunlara ek olarak, 2004 yılında RODIUS modeli ile MPV (multi purpose vehicle), Zaman içerisinde KYRON ve ACTYON modelleri ile 2007 yılının başlarında ACTYON SPORTS pick-up modelini dünya pazarlarına sundu.
 
2010 yılının Nisan Ayında Hindistan’ın endüstri devlerinden Mahindra&Mahindra yaptığı açıklama da; SsangYong Motor Company’nin büyük bir kısmını aldıklarını duyurdu.
 
Güney Koreli markanın yine Kore Ürünü olarak kalacağını söyleyen Mahindra, markanın AR-GE bütçesini de yüzde 70 oranında arttırdı.
 
Bu birleşmenin ilk sonucu, KORANDO modelinin yeni yüzünün tüm dünyada trafikte yerini alması oldu. SsangYong,2011 Cenevre Motor Show’da SUT-1 ismiyle tanıttığı konsept aracı 2012 yılının ilk çeyreğinde Korando Sports ismiyle satışa sundu.
 
ilk olarak  2012 Busan otomobil fuarında Konsept hali tanıtılan ve tamamıyla yeniden tasarlanmış olan 2.0 Dizel REXTON W’u çok fazla zaman geçmeden üreterek 2012 ağustos ayında tüm dünyada aynı anda satışa sunarak şu anki ürün gamına ulaştı.
 
2013 yılında ürün gamımıza eklenen Yeni Rodius, markamızın pazardaki sıçramasında  büyük etki edecek. 7 kişilik MPV olan Yeni Rodius segmentinde, ölçü, donanım ve kalite bazında ciddi fark oluşturacak.
 
Yeni Rodius ile beraber çeşitli uluslar arası otomobil fuarlarında lanse edilen, XIV ve SIV konsept otomobiller ,Ssangyong’un yakın gelecekteki tasarım ve motor gelişimini  açıkça ortaya koydu. Markamızın gelişimini görerek şirketimiz de tüm gelişimlere hazır olarak, çalışmalarına devam etmektedir.